نمونه برگ شماره 2 ارزیابی فرایند مصاحبه بینش مطهر
بسمه تعالی اداره آموزش وپرورش ...................... واحد آموزشی/اداری ...........
نمون برگ شماره 2 گزارش جلسه های مباحثه طرح مطالعاتی کتب شهید مطهری ( ره )
|
نام و نام خانوادگی سرگروه : تعداد جلسات مباحثه : عنوان کتاب : مرحله : نام مربی: امتیاز سرگروه(توسط مربی): امتیاز مربی(توسط دبیرخانه): |
||||||||||||||||||||||||||||
|
ردیف |
نام ونام خانودگی |
کدپرسنلی |
جلسه اول : روز : تاریخ : ساعت : |
جلسه دوم : روز : تاریخ : ساعت : |
جلسه سوم : روز : تاریخ : ساعت : |
جلسه چهارم : روز: تاریخ : ساعت : |
جلسه پنج : روز : تاریخ : ساعت : |
جلسه ششم : روز : تاریخ : ساعت : |
جلسه هفتم : روز : تاریخ : ساعت : |
جلسه هشتم : روز: تاریخ : ساعت : |
امتیاز |
|||||||||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
جمع |
معدل |
|||
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
معرفی اندیشه جوی فعال درهرجلسه |
1- 2- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
ملاکهای امتیاز بندی جهت هرنفردرهرجلسه
ستون یک : 12 امتیاز شامل شرکت فعال درمباحثه – تسلط برمتن – استخراج نکات مهم ستون دو : 10 امتیاز شامل حضور منظم درجلسه مباحثه ستون سه : 8 امتیاز شامل رعایت اخلاق مباحثه – خلاقیت و سایر فعالیتهای مرتبط
تذکرات مهم : 1-ثبت غیبت باحرف (غ)می باشد وامتیاز جلسه صفر منظورمی گردد 2- غیبت بیش از 10/2 موجب حذف از گروه خواهدشد 3- به ازاء هرتأخیر درورود و تعجیل درخروج 1 نمره از امتیاز حضور کسر گردد.
گزارش (سوالات وشبهات وپیشنهادات و.... ) گزارش بقیه جلسات پشت برگه ثبت گردد.
جلسه اول :
جلسه دوم : امضاء سرگروه :
امضاء مربی :
نمون برگ شماره 2 ارزیابی فرآیند مباحثه