مدیریت امور پردیس های استان فارس

برگزاری جلسه آزمون اصلح در دانشگاه فرهنگیان استان فارس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان فارس جلسه هماهنگی آزمون کتبی جبرانی مهارت آموزان ماده ۲۸ استان فارس با حضورمدیرمحترم امور پردیس های استان و مدیر کل پشتیبانی و رفاه کارکنان دانشگاه فرهنگیان برگزار شد. در این جلسه آقای میریونسی مدیرکل پشتیبانی و رفاه و ناظر ارشد آزمون ضمن ابلاغ سلام و خدا قوت دکتر خنیفر رئیس دانشگاه و دکترکچوئیان معاون نظارت و ارزیابی بر اهتمام ویژه در اجرای دقیق آزمون تاکید نمود. وی با اشاره به چهار رکن اساسی: آرامش در برخورد با مهارت آموزان - دقت در برگزاری آزمون- جدیت درکار نظارت آزمون و مطالعه شرح وظایف و دستورالعملهای برگزاری آزمون، ابراز امیدواری کرد معلمانی که از این آزمون سربلند بیرون می آیند بتوانند فرزندان این مملکت را به شایستگی بر اساس سند تحول بنیادین پرورش دهند تا آینده نظام اسلامی تقویت گردد.

 دکتر افلاکی فرد ضمن تشکر از مسئولین محترم دانشگاه در این رابطه  بیان داشت که آزمون اصلح معیار بسیار خوبی برای سنجش نو معلمان است به شرطی که با نگاه جدی تری به این موضوع نگریسته شود و تمام ارکان دانشگاه حساسیت خاص و بیشتری را در رابطه با آموزش و آزمون اصلح داشته باشند.

در پایان ایشان به نمایندگی از دکترکچوئیان ابلاغ دکترحسین افلاکی فرد سرپرست مدیریت امور پردیس های استان فارس به عنوان رئیس آزمون را به ایشان اعطا نمود.


نظرات کاربران