قابل توجه تمامی همکاران گرامی
مهلت ثبت اعتراض به امتیاز ارزیابی عملکرد کارکنان
همکاران گرامی
با سلام و احترام، ضمن عرض تشکر و سپاس از همکاران و مسئولان بلافصلی که در ارزیابی عملکرد سالانه بصورت سامانه ای ، شرکت نموده اند ، به اطلاع می رساند در ادامه فرایند ارزیابی ، پس از تایید اولیه امتیازات ، کاربران محترم می توانند از تاریخ 15آذر ماه 95 لغایت 19 آذر ماه 95 با مراجعه به سامانه ، امتیاز شاخص ها را مشاهده نموده و در صورت اعتراض ، بر اساس فایل راهنمای پیوست ، نسبت به ثبت اعتراض و بارگذاری مستندات جدید اقدام نمایند. همچنین مسئولان نظارت و ارزیابی سازمان مرکزی و استان می توانند در این بازه زمانی ، نسبت به بررسی اعتراضات و تغییر احتمالی در امتیاز ارزیابی عملکرد سالانه افراد ، اقدام نمایند .
قابل توجه اینکه افرادی می توانند نسبت به ثبت اعتراض اقدام نمایند که فرایند ارزیابی ایشان بطور کامل تا این مرحله انجام گرفته باشد .
با توجه به محدودیت های سامانه و تاخیر در فرایند ارزیابی، این فرصت قابل تمدید نمی باشد و پس از اتمام این فرصت ، امتیاز اولیه، نهایی شده و غیرقابل تغییر خواهد شد .لذا مستدعی است همکاران گرامی این مهم را مورد توجه قرار دهند
راهنمای ثبت فرایند اعتراض بصورت ضمیمه قابل مشاهده می باشد
راهنمای ثبت فرایند اعتراض